Hemma men snart iväg!

Hemma nu, efter har vart på stan med halva klassen och min paralell klass.
Dagen började då med att jag och tjejerna och några killkompisar drog till bibblan, men där var det krångel med datorerna x)
Bra början på dagen! haha.
Efter att ha gjort klart våran "lathund" fick det bli lite smaskig lunch på MCdonalds, finns det några godare pommes?!
No way! :)
Sedan blev det också en lite sväng på stan, köpte ett najsigt bälte på Gina, kan lägga upp bild senare.
Vi fick även göra ett besök på högskolan, där blev vi guideade runt och fic ksedan ställa frågor!
Helt okey, men lite segt haha!
Sedan när vi skulle hem typ lurade vi busschauffören, eller inte lurade men han fattade inte att vi åkte med till vilshärad, vi satt bara kvar från stan x)
Och han märkte inget, så det var lite najs :)
Snart ska jag då sticka till VÄLA med mammsen och fixa min klänning, lägger upp en bild sen!
Haha några kompisar tyckte den var lik ett nattlinne x)
Det var ju kul haha, nej men jag gillar den, ni får väl se vad ni tycker sen!
Måste plocka ihop mina grejer och stressa på mamma lite (a) men annars kommer vi aldrig iväg!
Haha.
Ska kanske träffa Julia en sväng ikväll också :)
Hoppas ni haft en underbar dag! :)




Haha jag har blivit sämre på dagens outfitt kom jag också på igår!
Men har fortfarande ingen kamera och så ;)
Idag blev det iaf, mina jeansleggins, mina korallfärgade Fred Perry och mina favvis skor - Reebok :)
Till det hade jag min vita Fred Perry träningsväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0