Hos gäster!

Hahah, japp så sa jag innan jag fick höra av några kompisar att man inte kan säga så, men det gör jag ändå nu, ni fattar!
jag är iaf inte hemma, vi är hos ett par vi känner och käkar middag, men jag håller mig lite till datan eftersom jag inte har ngn kompis med mig.
Robisson är på Tv nu, det är faktiskt bra! :)
Lite småspännande sådär  you know ;)
Sen har jag världens problem, vad ska grupp 2 göra på måndag?!
Omg, jag satt och snackade med några som också är i grupp två men ingen vet.
Har vi sovmorgon eller ska vi till stan samtidigt som grupp 1?
Lisa eller Emma, ni hade lite koll på detta va?
Om ni läser, snälla kommentera, för jag har ingen aning!
Har för mig vi skulle till bibblan, men vilken tid? :)

Imorgon blir det matteplugg hela dagen antar jag, vi har verkligen sjukt mycket nu, hörrni lärare, ge oss lite space!! "/
Aja, får väl bara ta tag i skiten imån, men jag ska blogga också :)
Promise you!








Lite bilder fick ni med :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Usch Linnea, vilken bild du har lagt in på mig :S xD

2009-05-09 @ 22:49:24
Postat av: Linnea :)

Sv: Annie.

Neej annie, den e super fiiin :)<3

2009-05-10 @ 11:16:43
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0