Kusin och hund.

Sitter i soffan och försöker lära mig photoshop samtidigt som min lilla kusin kör en leksaksbil in i datan hela tiden och sen ska jag ta bort den x)
Massie, deras hund ligger också här jämte datan, så en aning trångt e det ! haha
Photoshop är riktigt roligt men det tar en liten stund innan man lär sig det kan jag ju säga, haha jag ska försöka lista ut lite av det enklaste med photoshop nu så lär man sig säkert efter hand!
Nu krockar denna leksaksbilen hårt med datan x)
får nog ta och fortsätta med photoshop senare ikväll, om jag orkar vill säga! haha
Blir till att nana tidigt så jag e pigg til Göteborg på Tisdag! ;)

Kusinen Felix :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har härmat mitt namn!

2009-05-17 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0