00:00

Det börjar bli kväll nu, sitter vid msn och skype, som jag gjort hela dagen haha!
Eller nej, jag har faktiskt pluggat i typ 3 timmar med *stolt* fattar inte vad som hönt med mig, från att bara skjuta upp saker och ting, skjuta upp hela tiden och sedan ha massa att göra, så sätter jag mig nu och skriver i tre timmar om bergvärme?!
Wiho, vad jag är glad att jag gjort klart det i alla fall, ska bara planera lite vad jag ska säga och så! :)
Var faktiskt intressant att skriva om, kanske därför det gick fort?
Hmm... i alla fall, har snackat med tjejorna med, blir en lite tjejkväll imån, men lite käk, godis och sånt ;)
Och Ida, om du läser detta, ring mig!
Har inte fått tag på dig idag, vill kolla om du kanske kan komma?
Så riktigt mysigt att träffas alla tjejor, bara snacka massa, som tjejer kan ;) haha
I veckan ska vi även jobba med något som heter operation dagsverk, vi ska samla in 200 kronor per elev och skänka till välgörenhet, gatubarn i Uganda!
Så då blir det jobbing jobbing little innan vi ska praoa på torsdag eller onsdag?
Hmm.. och vi vet inte vart ännu :S tänk om det blir bajs tråkigt x)
Haha, nej men man får göra det bästa av det!
Nu ska jag nog lägga en ansiktsmask och måla naglarna, sedan bädda ner mig för att nana, vill vara riktigt pigg tills imån :)
God natt på er!


En bild på hanna och jenny får avsluta fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0