Madisson!

Fy vad jag är trött idag, kom hem vid 3 och somnade strax efter, sedan vaknade jag klockan 10!
Men igår var en riktigt kul kväll, vi började hemma hos julia, gjorde oss iordning, fixade håret, sminkade och valde skor och kläder!
Blev inga klackar för min del, vilket jag är väldigt glad över för Mimmi, Annie och Hanna hade riktigt ont tillslut vet jag!
Vi dansade från 22-02, sen kan ni ju gissa hur ont det gjorde i fötterna.
Det var som mest folk när vi hade vart ute ett tag och kom in igen vid 12-tiden så var där smockfullt!
Alla dansade och hade kul!
Skummet kom vid 1 tiden, det föll ner från taket, vissa ramlade rakt in i det, och blev skit blöta haha!
Vid 2 var det slut, och i slutet spelade dom massa sommarlåtar med gyllene tider, fy vad vi skrek med i låtarna!
Så idag ör min hals inte jätte bra, men bättre än igår iaf :)
Tack alla tjejor för en riktigt kul kväll!











Kommentarer
Postat av: julia

det var riktigt kul där i slutet när skummet kom och dom började spela allla per gessle låtarna. redigt kul! =) tack för igår förresten! hehe

2009-05-01 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0