Mini spa

Asså, vem gör matteböckerna vi har i skolan?!
Jag gillar verkligen inte denna person iaf, fattar ju nada!
Och matte prov nästa fredag, har 25 sidor kvar på kapitlett typ , asså?!
Good luck till mig, särskilt när ma nväljer att blogga ist när tålamodet är slut x)
Haha iaf, söndag en sån dag då man ser helt död ut, ofixad och utan smink, ser inte ut som samma person i spegeln på söndagar som på måndagar typ höhö.
Iaf, helt ofixad fixade jag ett litet mini spa, vad ska man göra annars en söndag förutom planera morgondagen och välja klänning till balen när man iborde plugga ;)

Här kommer lite tips för dig som känner för ett eget minispa en tråkig söndag kanske? :)
(mina bilder är tagna med mobilen, df dålig kvalitee, glömt kameran hos annie ju ;) )

Börja med att tvätta rent ditt ansikte med en vanlig rengöringskräm!


Sedan lägg en ansikts mask, min kommer från Body Shop, en värme-mask, riktigt skön och bra för din hy! :)
Denna ska verka i 5 minuter innan du tvättar bort den.


Ta sedan en återfuktande kräm och smörj in i ditt face :)
Denna är från Loreal, helt okej, men min favorit kommer också från Body Shop!
Älskar deras produkter, och deras Bodylotion luktar asgott! :)

Händer!

Satin Hands, från Mary Kay är jätte bra! :)
Mjuka och lena händer på typ 2 min!
Man börjar med krämen till vänster, smörjer in och sedan tar man pumpen, 2 pump och smörja in, tvätta av dina händer och avsluta med handcremen :)


Body Lotion från Clarins är jätte bra den med, och typ inte så jätte parfymerad!


Sen e de ju såklart naglarna!
Det känns så tomt utan nagellack nu när man väl börjat använda det!
Svart passar verkligen till allt och det gillar jag! :)

Måste verkligen dra mig tillbaka till matten nu!
Kan inte skolan bara vara över nu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0