morgon och jag är i skolan!

Heejsan allihopa, är i skolan nu, hann nämligen inte blogga imorse så bloggar nu ist ;) ska med på mest aktiva you know!
Vet ni vad som hände imorse?!
Jag ba kom upp, var klar och skulle åka, så hitta jag inte några skor jag kunde ha, inga ballerina!
Bara vinterskor och gladiatorskor, som inte matchade min outfitt, så jag fick ta mina pumpas!
Haha, så nu i eftermiddag ska jag och hanna in till stan och handla skor! :)
får väl se vad jag hittar, hanna skulle nog också leta upp något, men kommer inte ihåg vad xD
Nu ska vi fixa fruktfat och sånt, sen kommer småbarnen hahah, så söta dom e!
Hallandsposten kommer hit senare för att skriva om ett projekt mina kompisar gjort!
Spännande haha, måste gå nu, får inte blogga på lektionstid egentligen x)
Puss på er, ha en bra dag ute i solen, dagens outfitt kommer senare i eftermiddag samt lite bilder på min shopping om jag hittar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0