mormor

Jag och mamma stack till mormor en lite sväg!
Mormor hade bakat kakor, så fika lite där och sola, trevlans!
Men nu är jag hemma, och om en halvtimme drar jag, mamma och alice till moster och hennes familj!
Lille Elliot är sjuk så får pigga upp han, lite grillning skulle det med bli om jag hört rätt ;)
Grymt varmt är det idag ju, skulle kanske vart på stranden men det får jag ta nästa helg haha!
Det skulle bli fint väder idag och imorgon, sedan på söndag väntas lite moln!
Jag läst i tidningen att det ska bli väldigt varmt i juli, Augusti, juni var inte helt säkert, men skulle nog bli hyfsat!
Maj kommer jag inte ihåg , men det skulle nog bli fint, haha, det ska bli den varmaste sommaren på jätte längde har dom sagt!
Kommer bli bästa sommaren ever!
Nu ska jag ut i solen lite innan vi sticker!
Imorgon är det Annie-tajm! :)

Ha det gött allihopa!

Slänger in en dagens outfitt också ;)

Linne - Gina tricot.
Jeans shorts - Zara.
Halsband - Gina tricot.
Och svarta naglar ofc! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0