Ojoj vaaaarmt!

Shit sikken go dag asså!
Det är asvarmt, en sån dag då man ska till stranden, sola och bada och bara umgås!
Jag stack ner till stranden med mamma och dom, men mötte upp Felix oxh Lukas en stund senare.
Vi skimmade lite, haha grymm jag e! ;)
Sedan käka glass och cola, smarrigt!
Nu frammåt kvällen var där typ inget folk och helt vindstilla i sanddynorna, så naaajs!
Sen stack vi hem, jag har nyss kommit hem, och nu duschat och ska snart käka tror jag.
Sedan blir det ut i det fina vädret igen och träffa boysen, haha får väl se vad vi ska göra men man kommer alltid på något.
Nu måste jag kolla några bloggar innan syrran tar datan, sry för det där med bilder men jag hinner helt enkelt inte! :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0