Plugg-break!

Så shit va flitiga vi vart nu asså! :)
Började med lite so och sånt, sen hände en lite kul grej haha
Jag skulle låna en penna av hon som jobbade här, och det fick jag.
efter typ en timma sa hanna, men ta min andra och lämna den så vi inte glömmer det sen, smart tyckte jag och gjorde såklart det!
Sen skulle jag då börja skriva, hahah den var ju sönder ! hahhaha
Så jag sprang enda till Bokia, vid MQ och de för att köpa en ny penna! x)
Jaja, iaf tillbaka nu, ska räkna det sista för idag, sedan ska vi antingen till Östras eller till Espresso för att ta en fika eller en frapino i solen!
Står kanske ut en halvtimma till här på bibblan skulle jag tro haha!
Ikväll blir det bilder från dagen, har faktiskt varit flitig med kameran!


Bjuder på den ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0