Pluggat klart! :)

Wiiee, äntligen klar!
Pluggat konstant i 3 timmar nu, behövdes verkligen kan jag ju säga höhö, så lat som jag varit på sistone i skolan eller?!
Nepp, nu är det skärpning, mea is back on track och ska ge gärnet dom sista 3 veckorna!
Ska nog försöka bli lite mer positiv till skolan, blir enklare då x)
Haha, japp, skönt nu iaf klar med fjärrvärme-arbetet inom tekniken, bergvärme ska jag skriva om på onsdag då det blir min nästa pluggdag denna veckan, sen är jag nog äntligen klar! :)
Hej hopp vad jag e på bra humör nu :) ska nog dra ut lite!
Puss på er allihopa!

Här har ni dagens outfitt också! :)

Kofta - gina
Baslinne - cubus - älskar dom!
Till detta hade jag mina Pour Jeans från Doddici och reebok skor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0