Söndag!

En mysig söndag hos en av mina bästa vänner, hanna!
Jag tog moppen och brummade dit vid 2-tiden kanske, kallare idag än igår måste jag ju barapåpeka x)
Hemma hos hanna blev det chilli chilli vid datan, kollade bloggar, snackade med folk på msn, snackade på som vanligt och sedan lite bakning!
Kladdkaksmuffins! :)
Det är nog det godaste som finns när det gäller att kombinera choklad och bakning!
Kommer ihåg en gång när jag Annie och Hanna skulle baka, så hade dom kommit på hur man fick dom extra kladdiga!
Jaha!
Sa jag, hur då? :)
Man har dom jätte kort stund i ugnen, haha och det stämmer ju så vi provade deras sätt!
Mamma kom sedan och skulle hämta mig, hur länge hade dom vart i ugnen? 4-5 minuter?
Dom rann verkligen! x)
Hanna och Annie sa jag skulle ta med några hem och smaka, så vi lade dom i en plastpåse, problemet var bara att det rann runt smet där sen när jag öppnade den!
HAHA!
Sjukt kul, som vi bakade dom ett tag, och HAL`s kaka, kommer ni ihåg? hahaha.
Sen iaf gick vi ut en runda med Bunny, Hannas hund, tog lite bilder med hannas skit fina systemkamera och snackade på!
Trevlans trevligt! :)
Nu ska jag kolla om det är något bra på tv, ikväll är det ju Van Veteren och sanningens ögonblick, vilket ska jag välja?!
I-landsproblem?
JA!!!


My friend! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAH, vi är ju bara för gryma! Sexig bild på mig btw ;)

2009-05-03 @ 21:14:24
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, så fult x) minns verkligen att det låg kladdkaksmuffins i hela plastpåsen :)

2009-05-03 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0