Staden med Hanna!

Igår gick allting bra med föreläsningen , var faktiskt inte alls nervös :)
Men vi blev sittande där till typ klockan nio x)
men efter det mötte jag Mattias, Lukas och Felix i GT, var där ett tag innan vi drog hit och hoppade studsmatta hahah, men det var kul! :)
Dom stack vid elva-halv tolv och då blev det bädden efter att ha tjatat lite på mamma om en grej med min moppe haha!
Sova sen för såklart skulle jag vara pigg till stan idag med hanna!
och nu har jag precis kommit hem efter en runda på stan med henne! :)
Skulle då köpa skor, men hittade inga i hela stan, okej letade inte jätte mycket menmne, kan ju säga att mina fötter gör ooooont efter att ha gått i pumps i 9 timmar x)
Men sånt får man tåla!
Iaf, vi mötte David och Ludde på bussen in, så vi bestämmde att vi skulle käka lunch på Blue Thai med dom, trevligt, trevligt!
Mycket gott även om jag var lite skeptisk mot det i början, men det var smarrigt!
Sedan stack då jag och Hanna en vända på stan hahaha, det lät kul x)
Hanna köpte najsiga skor från H&M, och efter någon timma drog vi hem med bussen, måste snart ta min bort från msn och börja på mitt teknik arbete som ska vara inne på fredag!
jag och Hanna har även vart grymmt duktiga och lagt i en växel för att klara av att plugga till en extra religionsdebatt innan terminen slutar!
Jobbig jobbigt, men nu får man faktiskt ge gärnet, lata sig kan man göra om ca. 3 veckor då det är sommarlov!!!! :)


Våran vackra skola höhö!


Ida i solen!



Sedan skulle vi vänta på bussen!



Så då fick papperskorgen vara modell :D:D


Medan Hanna pratade i telefon!

Shoes!


Dessa plågade mig frammåt slutet av dagen x)


Avslutar med en bild på Hannas Outfitt! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEEAA TA BROT DEN ÖVERSTA BILDEN PÅ MIG!

2009-05-26 @ 18:05:46
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: Ida

ta bort bilden på mig tack :)

2009-05-27 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0