Veckans tips 3!

Justfasen, har ju glömt veckans tips!
Påminn mig om sånt hära hörrni! ;)

Iaf har suttit och tänkt lite och veckans tips blir...Snygga jeansshort by you!

Et tlitet tips som jag vet att många gör och mpnga gillar!
Man letar alltid efter dom dära favvis shortsen, dom man tycker sitter så grymt snyggt, dom man vill bo i heeela sommaren!
Men det finns dock ett litet problem, dom kan vara väldigt, väldigt svåra att hitta!
Jag har iofs redan hittat mina favvisar från Zara, men om man inte hittat som, read this!

Har du ett par favvis jeans, långa, som du sällan använder?
Dom kanske är för korta i längden?
Men låt dom inte bara ligga där! :)
Ta fram dom, klipp av dom så det blir et tpar slitna shorts!
Vik lite i kanten om ni vill, det är sjukt snyggt tycker jag!
Sedan är det ju poppis med slitna jeans, så gör hål i dom, sedan kan du dra dom mot asfalten eller dra ett sandpapper på dom?
Finns många olika sätt att få dom att se slitna ut! :)
Prova!
Detta kommer kanske bli dina favvisar i sommar?

Lycka till iaf!


Här har jag dom, ni har sett odm innan, i know, och ni lär se dom på "dagens outfitt i sommar en hel del! haha :)
Dessa kommer från Zara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0