Alla mina tjejor ikväll!

Blev stan efter skolan med Annie, Hanna och Felicia :)
Lite shopping, ett halsband och en ring.. illa mea! Men Alice var en klant och tog sönder min förra ring så hade inte sådär värst mycket att välja på.
Hemma nu iaf, med en FET godispåse som ska med till Annie ikväll, okeej kanske sjunkit liite i påsen men de funkar!
Vi ska ses 11 tjejor hemma hos Annie då, käka pizza, feta oss med chips, dipp och godis och flumma en del gissar jag på!
Känner de kommer bli en hellyckad Fredag och jag e på toppenhumör!
Tyvärr alla ni girls, inga lussekattsgrejsimojser med mig hahah dels för jag glömde fixa saffran och för att ajg inte orkar baka :D
See ya tonight, tagga allihopa för en myskväll på hög nivå!♥

Hanna och Maja från vårt skolfotto!
Kameran med ikväll så massa nya bilder imon ju!
Eller kanske iaf.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0