Allt möjligt!

Vet ni hur glad jag är just nu eller!
dels för att allt bara flyter på på alla sätt, allt funkar lixom,  men också för att jag hade kollat fel datum på min tandoperation!!! :D
Yey, min helg är räddad, okeej den var aldrig helt förstörd ju, för jag skulle ju inte göra de på lördag ändå!
Så nu är jag på riktigt najsigt humör ska ni veta ;)
Fast min fredag kommer suga, för jag ska vara på skolan på öppet hus imorgon klockan nio. så jag får helt enkelt stanna hemma och mysa framför en film med en chokladpuddingskål.. som egentligen e för 4 pers! haha tjockis jag e, men de e fan helt underbart gott!
+ banan och grädde, det gör iaf fredagen lite roligare, ävem om jag redan börjat tröttna på data, tv, leta outfits, matcha med smycken, prova vilka skor smo matchar, och allt sånt, haha ni tror nog jag e knäpp.. needå, men har man inget å göra får man hitta på saker å göra, så outfits för några dagar frammåt e planerade.
jag är verkligen inte en sån som bryr sig särskilt mkt om mode, eller matchar hundra bra varje dag.. tar lixom på mig de jag gillar? Alltså blir inte alltid alla outfits som man tänkt sig heller haha, ångrar mig på morgonen, men de håller mig underhållen en stund.
asså fy känner mig som ett barn som måste underhålla sig med massa saker hela tiden.
Ska fan lära mig att inte göra någonting.. haha ;D
Ahopp, vad mer?
Öppet hus imon då, sen fotta, sen party, de e typ min lördag, hoppas de blir lyckat!
Nepp nepp, nu får jag ta och kolla så allt e fixat för imon sen kanske skriva klart min horror story.. roligt?
Ohja, särskilt på en fredag ;)
neej ska inte klaga, vi har det vääälidgt chill i skolan faktiskt!
Bloggar mer ikväll!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0