CF - childrens future.

skolan idag var faktiskt bra, bara en oändligt lång tyska lektion där på slutet men de funkar ;)
Blev stan på rasten med Hanna och handlade en gullig tröja (a) jag vet, borde verkligen inte!! aja :D gjort e gjort lixom?
anledningen till att jag gick till skolan (mådde inte bra imorse kan jag säga och vaknade nog 5 ggr inatt av hosta och skit, så hade tänkt stanna hemma) men iom att vi har en redovisning imoron var de till att gilla läget, fixa till sig och asa sig dit anyway!
CF heter vårt projekt, mitt, Amandas och Emilios, och handlar om hur vi kan motverka barnarbete osv..
Så de ska redovisas imorgon, sedan slutar jag redan vid 1 tror jag, men då har ajg en heeel del i extra matte uppgifter å göra, haha så typiskt, kommit ikapp i boken men då har vi fått nya lösblad som ska in egentligen idag, men nää dom får dom på fredag! Eller de ena e till fredag så de hinner jag ;)
nej ni nu måste jag läsa på de jag ska snacka om imorgon, dramatiskt och med inlevelse.. haha jadå de löser vi! ;)

Till helgen ska jag ut med Hanna och fotta igen!
Höstlöv, park, stora halsdukar och min skinnjacka, så mkt kan jag säga!
Så snart kommer de en ny header om det bara kan komma lite sol på lördag också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0