En katt är en katt för en katt är en katt!

Regn, blåst, vinter jacka, regn i ansiktet och skit bköta skor!
japp de e höst kunde jag ju konstatera när jag kom hem med bussen vid halv fem, kolsvart var det nästan också!
Skolan var däremot en ganska skrikig, rolig och kontigt-samtalsämne plats idag!
Hahahaha, alla kollade på oss i matsalen då Maja och Jimmy bestämmde sig för att starta en diskussion om att en katt likaväl kan vara en hund? och tvärt om typ? haha, as rörigt men de e bra ;) sedan lite många varma mackor för mig och tjejorna men de e gott de med!
usch usch för vädert men tummen upp för dagen! 
När jag var hemma var Iza och Alice, så käka med dom och lite sånt dära, fick även syn på Alice nya skor som jag blev sjukt förälskad i, ska nog sno dom på fredag! ;D
jaja, sen blev de till att inte göra så mycket mer, åt ju som ett jävla matvrak, men plättar e asgott! (L) hahah.
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och förflytta mig från datorn, imon blir det en liten tur ut till Tylösand till farmor och farfar!♥

En katt är en katt för en katt är en katt?! jaa asså, Maja och Jimmy, nya Edina och Jimmy mabye ;)


Kommentarer
Postat av: MAx

har typ fortfarande ont i huvudet efter det xD och idag började de diskutera det lite igen när vi jobbade astronomi :O finst det inget slut x)

2009-11-22 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0