Engelska på hög nivå asså -.-

fy fan för engelska just nu!
Verb hit verb dit, ändelser och tempus, jag spyr på den där gojjan nu!
Kan dom inte bara variera sitt språk lite, lite hej å hå med ändelser och tempus man kan ju blanda ;)
Neej, skämt å sido, men är sjukt trött på grammatiken där nu!
har tillbringat ännu en eftermiddag hos min älskade farmor som hjälpte mig lite granna med engelska saker som ska in denna veckan!
Och när man väl kommit hem, jaa bara för jag e så enormt duktig och skjuter upp saker har jag även en debattartikel att ordna klart! -.- yey jag dör av gladhet?
haha, neej neej inte klaga nu, skolan idag bjöd på en hel del skratt kommer inte ihåg vad just nu, men fick ingen luft iaf!
hahah, jaa vi har en go klass! så e de bara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0