Godmorgon!

jag kan inte andas! uwähh asså jag har lyckats bli sjukt förkyld! Men det ska gå över inom en timme, för mer står ajg bara inte ut! haha.
Idag har jag en del saker som måste hinna göras.
T.ex. måste jag städa i princip hela huset, om jag orkar.. kanske skiter i det, sen hade jag tänkt ge mig ut å springa om denna jävla förkylning kan släppa lite, var ju huuur länge sen som helst för ajg har ju lyckats vara lite halvsjuk i typ 2 veckor snart? buhu!
Aja, sen ska jag försöka ta mig till Tylösand och sedan hinna fixa innan ikväll, så jag har en del å göra!
Men klockan är iofs bara 10 snart så har en hel del timmar på mig!
Först ska jag börja med en riktigt lång frukost iaf!
Bloggar nog mer under tiden jag städar, ja menar hur kul e de på en skala? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0