halloween = fail

Jag gillar inte högtider!
Dom är överskattade, överdrivna och allmänt misslyckade!
okeej, överdriver kanske lite, men detta året och jul/nyår förra året har alla högtider verkligen bara blivit så fail!
Jul, regn på canarieöarna och magsjuka, sen på nyår var de så lagom dags att jag blev smittad och cicci dog "/
Sen var de valborg, då jag låg hemma i feber, men tog mig till Madisson ändå och det var riktigt kul iofs efter att ha svalt några panodil och knarkat halstabletter under hela dagen!
Midsommar, jaa den blev inte heller bra, flyttad fest, kallt och regn!
och sen nu , igår, så kommer vi till festen ASKALLT ute så vi fryser som satan haha, och när vi kommer fram, ingen fest!
Den var flyttad typ, till andra sidan stan eller haverdal eller ngt sånt skit! ahh.
Sen hittade vi massa mer fester, men då satt vi fast i frösakull för bussarna hade gått precis, och busschaufören var väl inte jätte glad på alla.. hahah!
Så vi gick hem till Annie och sura framför datan och åt glass istället!
hemma vid 2 och idag är jag så gott som trött.. haha, men ska nog göra något av denna dagen också, kan ju inte bara lata sig, de klarar man ju inte av!
vilken e nästa högtid? Julen.. ah får väl se hur den blir, har lust å hoppa över den totalt eller tillbringa dom dagarna i Malaysia eller i något annat varmt land med mami och Alice!








Detta eller kalla Sverige vid jul?
Jag vet vart jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0