helgen blir naajs!

hemma nu, japp sent som vanligt, har börjat tröttna på vardagarna och längtar grymt till helgen!
Skolan var iofs rätt så chill och vi kom på i princip hela våran dans, nu ska vi bara hitta smink och kläder som vi ska ha!
Sedan kommer helgen om 2 dagar som kommer bli mer än najs!
Kommer ha en fett grym tjejkväll tjejorna i klassen känner jag, massa godis, chips, dipp och filmer till fem på morgonen typ!
Yeye, okej lördagen e kanske förstörd men något ska jag försöka göra av den då jag är ensam hemma.. de e inte kul! Om man inte gör något av de då =)
Sen seg söndag tillbringas nog på bio! ♥
Jag vill ha min helg nu!
men nu ska jag göra klart dom sista arbeterna, sen inget mer plugg denna veckan, de gillar jag starkt!
Pussar på de asså!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0