Matteprov och dans stod på mitt schema!

hell yeah va vi ägde va ;)
Nah, vår dans e kanske inte hundra men den duger gott å väl!
matteprovet kändes faktiskt förvånansvärt bra om jag bortser från att jag var sjuuukt blond på en uppgift! (a)
Aja, whatever skit i den då, idiotiskt fråga, okej?!
Okej då, typ ganska många poäng men jag kommer fasen ha rätt så mkt som jag förklarade på den!
Seadn stannade vi till tre då å övade dansen, jag Edina Anton och Emilio, sen skulle jag ta halv fyra bussen, men snackade med Mandaaa och Anton till typ fyra så blev ngn timmes snack alltid trevlans!
Så hemma 2,5 timmar senare än jag slutat men de gillar vi ;)
nepp nepp, imorn blire stora mjukisbralls, stoor t-shirt (om jag hittar?) och en sjal typ som vår "dans outfit! kör på lite slappt sådär yeye!
Ingen läxor alls på ett tag nu, så nu ska jag sätta mig och kolla igenom allt blogg-nytt man missat!
C ya!

Bild på väldigt go tjej! Mandaa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0