Min hjärna överhettas!

Herre mi ngud, sikken jobbig dag faktiskt! haha.
skolan började med projekt, där jag Annie och Hanna avslutade vårat grupparbete, eller nästan i alla fall :)
Sedan hade vi sånna elever som skulle prova på da-vinci, trodde först de var nya som skulle börja i vår klass haha men så var ju inte läget riktigt!
Matte, där min lärare tog min mini räknare då jag vart duktig och glömt en lapp som ska in (y) go mea!
Och labben då, shit shit va vi fick tänka, koncentration, mol och substansmängd, ah ni hör..okej hanna bidrog med en del torra men härliga skämt samtidigt vilket gjorde det roligt men å andra sidan en liiiiten aning svårt å koncentrera sig men de e bra hanna ;)
"Vad är en fjortis på stenåldern?"
"En bajskorv!!!"
HAhahaaha okeej, låg och ganska "mogen" humor som ni fattar men ah de var sjukt haha ,)
Danke Hanna montanna, och krya vännen! Och maja också, som också har lyckats bli sjuk, och Oliver och Anton, massa sjuka nu ju "/ krya alla!
Efter skolan blev de hem till farmor en stund som hjälpte mig med en del läxor vilket var toppen, även om jag fick lite smått ryck ett antal gånger då uppgifterna bara är rent idiotiska!! Men tack för hjälpen! :)<3
Nu kom mami hem så ska fixa middag tror jag!
Puss på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0