operation..

asså helvetes jävla fit*a!!!
Får fan väärsta dampet nu, några puckon har bestämmt att jag ska operera min tand den sjunde -.-
Jaa, men nöj er inte med att jag haft tandställning i 1,5 år nejnej, nu ska vi dra ut mer tänder och döda mig med fler sprutor (y)
Ahhh, okej vet de e mitt val om jag vill göra det, men gör jag inte de känns tandställningen onödig om allt kommer bli fult iaf..
Asså jag får dampet x 10000 just nu, snackade med casper som gjort de och man har super svullen mun i typ 5-6 dagar, ser ut som om man har en klubba instoppad i munnen...
neej hörrni jag e inte alls sugen på de här, ska ju på fest på lördag också, då kan jag ju typ inte gå på den och de skulle suga hårt!
Nej, kanske ringer och avbokar denna skiten imorgon hehe, mes jag e men sån e jag just nu!

såhär tycker jag om det här!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

min syster ska läggas in imorgon, opereras och därefter kan hon inte äta vanlig mat på 2 månader för hennes käke är helt lös!

du klarar det mea :)<3

2009-11-02 @ 17:25:24
URL: http://jx2.blogg.se/
Postat av: casper

men gee dig !! de är inte allls farligt :D



uu can do it girl <3

2009-11-03 @ 00:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0