party party

Igår var det party som gällde för oss!
Först var det tänkt att ha en liten mini klassfest, men sedan ökade de med lite folk så vi blev lite mer än väntat men de e kul de med (y)
Kvällen började med att jag, Annie och Hanna hade lite förfest här hemma, sen kom alla med åtta bussen, goa vänner och lite nya människor jag aldrig träffat, vi hade jätte kul hela kvällen tills alla tog bussen hem vid 2.
Någon idiot har tagit Majas plånbok och mobil!? asså för i helvete, blir så jävla arg på sånt, kan inte folk bara låta ens grejer va! Har någon en aning om  vem de kan va?
jag trodde att ngn hade tagit min mobil också, men det visade sig att bazti hade den haha!Gissa om jag fick panik, trodde ngn tagit den x) Nej, men då hoppade han, max och Johan av och gick tillbaka med den! haha snälla ni e, hade bara behövt svara när jag ringde ;) men i know de e lite retligt att höra sånt när man redan hoppat av så vi skippar de va ;)
Ah, iaf, dom tog nästa buss hem vid 3 och då gick jag Annie och Hanna hem hit där vi skulle sova, somna kanske halv 4, och vaknade hal åtta -.-
Japp japp, fattar itne varför men kunde inte somna om så gav mig upp och röjde undan från igår istället så nu är här fint och rent igen!
Får se när sömntutorna vaknar så vi kan göra frukost! Jag är hungrig!!

Men tack allihopa för igår!
Förutom du som snodde majas grejer då,
dig är vi väldigt irriterade och arga på kan jag säga! -.-





Bilder från när alla kommit lägger jag in senare när jag hittat sladden man för över dom med!
Men dessa bilderna är aif från min annies och hannas fixa oss time ;)
Ska kika på alla bloggar nu, sedan få upp grisarna :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja den jävla idioten kan ju fan ta & gräva ner sig! Men tack för igår andå. <3

2009-11-15 @ 12:22:39
URL: http://majaemilia.blogg.se/
Postat av: HAnna

ta bort den sista bilden och tack bajsunge<333

2009-11-15 @ 13:13:46
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0