Piece of cake ;)

imorse blev de mot monsterkliniken.. haha men mamma var nog mer nervös än mig av någon anledning? x)
jag var ärligt talad inte skit lugn över att jag skulle få en spruta med bedövning upp i gommen (trodde jag.. )
Menmen ignorera de dära, och ta sig dig, sen när jag kommer dit får jag sån där grön operationsmössa ni vet? aah sån sexig grön, och blå plastpåsar på fötterna? hahah ;) big operation här lr?!
Sen ngt skynke över mig så jag inte såg? hahah, men iaf, så tog han inte beddövningen i gommen! YEY! mitt liv var räddat, men fick ändå tre sprutor -.- så bedövad var man ett tag hahah lite kul kändes inte om man bet sig alls! xD okeej men iaf, så när han sa de kunde jag pusta ut och blev lugn som en filbunke, och de som gjorde ont var borrens eländiga ljud, aj mina öron!!
Men de gick bra, börjar däremot göra ont nu men käkar ipren hejåhå! :D
Efter skolan åkte jag Annie och Hanna hem till Annie, alla med laptops och bunkrade upp med massa pepparkakor och julmust, skulle plugga, sure balla bacon huh?! blev en del snack och skratt istället men så ska de va ;) men fick med mig lite reflektioner hem iaf! Danke girls!
Imorgon blir det låååång dag, men vi ska nog klara av den med!

Nu blire pommes och kyckling! nammnamm, puss på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0