Plugg, latte och godis med vännerna!

Idag var skolan ganska chill, och vi hade en "givargala" där vi hade jobbat med olika mänskliga rättigheter och det skulle man idag redovisa och samla in låtsas pengar till sin fond.
Jag, Amanda och Emilio hade då jobbat med barnarbete, och vet ni? :D
Vår kampanj mot barnarbete kom på andra plats, vi samlade in hela 16 000 kronor! bra jobbat av oss tycker jag!
Sedan bestod dagen mest av matteplugg, cowboy mat hahah, och lite labbgrejs i slutet!
Men nejnej där var vi inte klara, lååångt ifrån.
jag, Jimmy, Emilio, Hanna och Annie drog till bibblan , ye cooligar lät de som nu men haha ne ni fattar ;)
Vi pluggade faktiskt mkt bra!
Blev klar med min matteläxa efter två timmar, och hjälp från emilio och Jimmy ;)
Sen kom även Mmax och höll oss sällskap en stund när jag var klar med mitt plugg! Alltid trevligt!
Nu kurrar magen, blev latte och godis till mellanmål.. hehe, så nu - MAT!
c ya later!

black and white!
thats me today ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0