ringar i mängder!

Jag har typ blivit en sån ringfantast nu eller något?
Hemma nu från skolan och stan, en riktigt mysig dag :)
Dagen började ju då inte lika mysigt -.- nat. prov i engelska, men kändes bara bra och väldigt enkelt ändå så hoppas på att de gick bra så kan avsluta engelska A kursen!
Efter skolan blev det stan med mina 3 tjejor Amanda, Annie och Hanna!
Fika på espresso house i kanske 2 timmar, bara snacka och skratta, de e mys de och måste göras oftare!
köpte inte mina skor, blev shopping förbud från mamma -.- men då köpte jag en massa ringar iställer, eller ah 4 faktískt , och en rosett å ha i håret! Nu e mea glad!
Aja, nu ska jag och Hanna börja fixa iordning oss för kvällen, vi hoppas på party men får väl se hur de slutar!
Skulle följt med Bazti och Mmax till stugan, men tyvärr funkade inte det, men en annan gång killar, verkar naajs!
Tack ändå =)
Måste kila nu, och hanna du måste bli bättre på å kolla din mobil kvinna! ;)

ljuset blir lite halv cp, och sånt dära men ni ser iaf, erkänn coola!
Är totalt förälskad i döskallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0