sjuk

hejsan allihopa, vet ni vad roligt jag har haha, ligger hemma sjuk idag, första dagen efter lovet.
Sånna här dagar vill man hellre vara i skolan med allihopa än å ligga hemma med ont i halsen och hosta, min feber e mycket bättre idag, bara lite kvar! :)
Men ah, så idag kommer jag vara uttråkad till tusen när denna dagen är slut!
Vad ska mea göra idag då?
Jo, jag kan ju säga att jag är en aning stressad över horror story som ska vara inne den 7 -.-
Så den ska jag definitivt börja på, sen har jag en bok som jag bara måste in till stan och låna, de känner jag inte för!
Åka in till stan och låna bok när man är sjuk, och så snygg som man e då också (y) ;) haha men de funkar.
Och tillsisit kan jag berätta att jag ligger back i matte också, yippiee -.-
Asså fy fan vilken mardrömmsdag!
Hehe, kan iofs slå vad om att jag inte kommer göra så mycket mer än att skriva kanske en sida horror story och läsa 30 sidor i boken..
Nej, nu ska jag lägga mig i ett skönt bad innan allt detta måste göras!
C ya!


Kommentarer
Postat av: annie

mea du behöveer inte stressa nu när du är sjuk :) matten behövde man bara va klar tills 5.2, horror storyn ska vara inne på mån kväll. krya på dig <3

2009-11-02 @ 16:16:42
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0