Skolkatalogen har kommit!!! ♥

Yeey!
maja skrev på facebook hennes skolkatalog hade kommit, jag rusar ut till brevlådan, glad hahah, tar upp ett paket som jag tror e skolkatalogen, hoppar in på Alice rum me henne och pizze, alla vill se hahha!
Känner att ni känner glädjen och förväntan i de hela ;)
Så öppanr vi paketet, där liger...knivar?!?! men uwääh!
Aja, ut igen, tar skolkatalogen (y) hur fanj ag kunde tro knivarna var en skolkatalog hoppar vi över!
Sen satt vi å kolla ett bra tag, och jag e inte klar ska jag få be å tala om!
vår klass e ju bara braa! Okej, jag ser surigsurig ut, men blir skolfotto ngn gng bra ut? nah.. haha, men de e fett kul iaf!
Nu ska jag kolla vidare, yey min kväll är räddad!


NV1C- bara så braaa ;)
Love ya!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0