slapp labben! :)

yey, haha sån tur man kan ha, bytte labbgrupp förra gången, jag hade missat en viktig gång på kemin när jag och H var i sthlm så e i deras grupp fram till jul nu, så ledig idag japp de e vi!
Dom andra slutar om typ en halvtimma, jobba på nu ;)
Själv ska jag nog lägga mig framför en film med lite mellanmål! Mumms!





hahaah, jaa gick bra när vi skulle grilla (Y)




Var tvungen å visa lite härliga sommarbilder, okeej dom sista på mig och lukas e lite random och konstiga miner men tummen upp för de! (y)
Hej vad jag saknar sommaren och denna mysiga kvällen jag hade med Ida, Hanna och Lukas nere på Frösakulls strand! Även om vi hade en del problem med å få igång grillen och använde 60 tändstickor.. hehe.. och en 1/4 flaska tändvätska! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, grymma vi e <3

2009-11-26 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0