Stockholmsresan :D

yey, asså jag saknar redan stockholm, all shopping, bo på hotel, träffa oxford kompisar och åka tunnelbana haha ;)
Vi har haft två toppen dagar i huvudstaden, tack Hanna och Haidi för alltihopa!
Första dagen var de tåg dit, som gick väldigt snabbt! Sedan slänga in väskorna och ner på stan på direkten för å shoppa loss, hehe jag lovade mig själv och inte handla så mycket men de gick ju som de gick (Y) jaja, de var mkt naaajs.
Kvällen tillbringade vi dels i cocktail baren med massa gott och på TGI Friday`s, sjukt gott verkligen även om vi inte var så hungriga :)
Andra dagen blev det den godaste frukosten på väldigt länge och tagga för en till shoppingdag, som gick toppen toppen och vi hittade massa fint.
Sedan åkte vi typ fel med tunnelbana? glömde en påse på stan och hittade nästan inte till vårat tåg, men jag är itne förvånad! hahah!!
Nu är jag hemkommen från skolan och nu väntar massa plugg som ska tas igen och skickas in.
Astrobiologi bland annat, jaja faktiskt interessant!
Måste plugga nu, c ya later allihopa!

Kommentarer
Postat av: HAnna

haha, tack själv sötnöt! (normalaste komentaren på lääääänge) <3

2009-11-13 @ 15:31:20
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: julia

den var ju sjukt fin tyckte jag :D:D ååh, så sjukt kul! avis på er ;)

2009-11-13 @ 16:28:10
URL: http://juliamoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0