tandläkarmonserhelvetet!!!!!

Imorgon är det dags för min jävla operation, duktig som jag e avbokade jag den inte, så japp japp imorgon drar jag dit -.- buhu! :S
Känns jätte bra måste jag säga! ;)
Jaja, ska nog överleva det också, kommer bli fint sen får nöja mig med det, även om dom närmaste dagarna kommer bestå av mig bakom massa stora sjalar för min klubbmun.. hehe, vackert! (y)
dagen idag var iaf naajsi, en chill dag i skolan med bara tre lektioner de kallar jag näääjzz!
men somsagt även fast de e operations-time imorgon gäller skolan som vanligt, får inte missa kemin imon då e jag efter kan jag lova haha, sen ska jag även hem till Annie banan efter skolan och jobba med henne och hanna, vårt arbete om livet i rymden som ska bli grymmt!
nu ska jag sätte mig lite med astrobiologin så jag har kommit en bit till imorgon, c ya!

Alice, just for you, zoo ekorrar ;) HAHAH
Och Grattis sis!! :D<3

Kommentarer
Postat av: alice

hahah, jävla fail ;)

tackar :D <3

2009-11-17 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0