Uppe nu..

klockan är halv fyra och jag vaknade för en halvtimme sedan!! ILLA!
Asså japp de var min lördag, men okej, missade bara att jag skulle jobba massa matte eftersom vi har prov på måndag, men de får jag väll göra nu då -.-
Aja, de går snabbt!
Kvällen igår var iaf mycket mys, har nog aldrig haft roligare under en måltid hahahha, sen en massa girl-talk om allt de vi tjejer gillar å snacka om + 3 filmer!
Knowing, någon jul-film, en skräckfilm, som var den läskigaste skräckfilm jag sett! Blir aldrig rädd för sånt, eller sällan iaf, men denna hoppade vi till och skrek x antal gånger under filmen! x)
Kollade även spaceballs som var kul i början men sen stängde vi av den!
Så, kom hem för sent och sov för sent ahaa ;)
Men ikväll blir det in mot stan för min del tror jag nog, eller till en fest i kärleken eller  i trönninge! ;D
ha en mysig lördag allihopa!

tack för igår tjejen!♥

Kommentarer
Postat av: annie

Tack själv :)<3

2009-11-28 @ 16:43:03
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0