13:24

Nu har Annie och Hanna precis åkt hemmåt!
Efter 4 timmar sömn typ? är jag huuur trött som helst, eller nhaa, lite overdrive,  inte så farligt faktiskt!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, mitt rum är inte de vackraste, skulle tränat men jag pallar verkligen inte de...
Träningen flyttar vi nog till imon då de blir hård träning på spinning, sen på onsdag e de Ullared som gäller!
Ganska många från klassen hänger med tror jag så de kommer bli naajsi naajsi!
Nej nu ska jag ta och fixa till mig lite, och sen får jag se vad jag gör av dagen , skulle gjort matte också, men min hjärna är totalt död idag, kanske kan åka med mami ngn stans lr ngt? :D
Aja, byebye på er, jag ska nog sova ngn timme till nu..

Annie och Hanna efter skolfottot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0