17.35

Blev hem till Annie igårkväll ju med hanna, och där fixade vi oss, hade lite kul på msn (a) lagade mat och fixade iordning oss lite!
Vid typ halv nio tror jag skulle vi ta bussen till typ söndrum, där vid eketånga skolan ni vet ?
Ah, på bussen mötte vi David, Felix, Esset, Dennis och Küttner, och sen när vi gick av stod moi för underhållningen i form av dans till en mkt fin låt hahahh!  
Sen gick vi till Casper, Sean och Hjalmar :D eller ah dom fick komma och möta oss vid bussen för de var hur låångt som helst å gå men de gillar vi ;)
Så vi var där hela kvällen, först hemma hos casper där han lurade oss med massa korttrick asså jag fattar verkligen nada! får damp på sånt, men coolt vare!
Vi drog ut en liten stund innan Hannas pappa kom och hämtade oss så vi slapp nattaxa! :D hahah

Vi hade planerat å kolla film å så hos Annie sen för vi skulle sova där, men det blev bara lite girl-talk sen somnade vi ganska direkt!
men imorse däremot efter en grymt lång och skön sovmorgon åt vi typ frukost i en timme, sen gick vi ner till ICA, handlade godis och sen satte vi på oss myskläder och bäddade ner oss i sängen igen men godis, chips, marabou, läsk och en film!
Där har vi tjockat oss fram tills nu ungefär x)
Är hemma nu, och ska snart börja planera kvällen, är taggad på utgång men vet inte hur de blir ;)
men danke danke till alla för fredag lördaG!
asså jag har typ cp huve nu, för jag tror de e söndag idag!
men whatever, vem bryr sig om vilken dag de e när vi har LOOOOV!?!?!




hahahah väääldigt länge sedan nu ju!
typ 1,5 år sedan, då vi hade gjort make-over!
och mitt hår var ganska mörkt...
speciella posen, för mycket rouge och mörkt hår haha, kmr ni ihåg detta vackra eller!? ;D

Kommentarer
Postat av: alice

haha, linnea det är fan snart 3 åresen ni gjorde det (;

2009-10-25 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0