30 Oktober 2009

God morgon på er!
Morgonpigg idag och vaknade vid halv nio, men de e rätt skönt, att man inte sover bort hela dagen!
Till skillnad från en person som jag antar sover eller bara är väldigt dålig på å kolla sin mobil ;) Hanna kolla din mobil kvinna!
så där ja, hmm vad ska jag blogga om idag då?
kan ju säga att de blir nog att dra till stan idag och kolla in gina affären som öppnat (vi har haft den innan vi här på "landet" men den har större lokal nu ;) ) Ah, så dit vill jag, har sett en najs kjol som jag nog ska ta med mig hem (;
Sen kanske de blir fika eller något vet inte riktigt, men det löser sig!
nej nu ska jag asa sega mig upp ur sängen och sätta fart faktiskt!
Ska nog inviga min nya coola t-shirt, så ni kan få se den sen!

En bild från klassfesten på två goa tjejor som jag saknar nu på lovet ju! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0