angående min sjukdom...

ska berätta för er,  jag har en sjukdom.. usch jobbigt ämne nu, vet inte om jag pallar skriva om det iaf..
Okej så här är det, den kom tillbaks idag, eller ah, asså typ "utbrott" jag va rmed Annie på väla, óch då hände det!
Jag kan fan inte låta bli att shoppa!!! JAG LIDER AV SHOPPAHOLIC!!!!!!!
hahahahhahaha, nejnejenj asså skämt och sido men jag får inte shoppa mer nu!!
Allt är sååå fint och man vill bara köpa de hahah :)


Imorse vaknade jag och Annie vid elva, efter att fått nattgäster vid halv 4 som öppnade mitt fönster och hoppade in och slängde sig in min säng HAHAH asså, ah, fina man e halv 4 på morgonen också.. nej men hahah sen så skulle vi schasa ut dom då, då klumpar dom sig eller ah 1 viss person ;) så mitt fönster fastnar helt öppet, står HELT öppet och vi får itne stängt det!!
Hahahah, så jag fick väcka mamma och hon fick komma och fixa hahahhaha.
Så ah, somna väl vid 4 - halv fem! :)
Sen idag, tur ajg vakna och hörde Annies telefon för det var hennes föräldrar och vi skulle dra till VÄLA =DD sjukt kul, var riktigt längesedan jag var där!
Så en halvtimme senare var vi på väg, framme var vi nyttiga med Mc donalds, fika och tillsist godis!
Nu är jag hemma, och pågrund av min "sjukdom" haha ;) så har jag fått med mig lite fint! :)


askassa bilder, SORRY!! :) iaf, gulliga benvärmare, Cubus 129:-


en söt tunika (mkt sötare irl ) 199 :- cubus!


orkade inte ta om bilde.. lackleggins till mig, ett par nya för syrran har snott mina! :(
Fast dessa var snyggare ;) mohahaha
199 :- MQ

sen blev det en mössa, men den pallar ajg inte fota, min face-look e inte den bästa idag ;)

Pusspuss!
Nu ska jag nog läsa lite bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0