blev tylösand iaf.. :D

VARNING - LÅNGT INLÄGG!

Igårkväll stod jag vid bussen och skulle dra till Hanna men så smsade Max och sa han kunde fixa in mig Annie Ida och Line, så gissa vad vi gjorde?
Vi åkte dit! hahah
Jaomeen, även om jag fick vänta typ en halvtimme på deras buss, vilket var KALT! och en innefrån huset där festen var (jag visste inte att de var där) han bah: Asså hon tjtjen där måste tappat ngt! HAHAHA de var roligt, så då ökade man takten till Annie och co buss ;)
Dom kom fram iaf, (Y) så gick vi in till festen då, men Ida och Line gick hem, tråkigt :( vet inte riktigt varför, men det var synd tjejor, nästa gång ska ni med :D
jag och Annie kände inte så många men de gjorde nada, vi var där till typ halv ett, då de blev bussen hem till Annie banni och sova där inatt igen!
Gissa om de var skönt å sova typ 10 timmar ?! haha

Idag blev de nudlar med Annie till frukost och kolla Idol och sen skulle jag hem då...
Värsta eftermiddagen på lääääänge asså shit!
Igårkväll la jag mina nycklar i Annies handväska för ajg hade inga fickor, så glömde jag dom där under kvällen! (och jag blev även av med min kofta, hahahhah tror jag la den i fel jackärm (a) xD klant jag e jag vet)
Ah iaf, så hemma skulle jag låsa upp då, men nejnej inga nycklar x) så knackar jag som en dåre, men ingen hemma (y) tar upp mobilen för å ringa mamma eller betala bussen mha den, men tror ni den har någon ström ?! NEJ!
Asså jag får fan damp, går en runda, men ingen hemma, så var bilen öppen så satt där i typ 1 TIMME och väntade... ja de sög!
Men in kom jag tillslut när dom kom hem, nu har jag duschat och så, ska snart till grandma och käka söndagsmiddag, sen hem hit då Mellanmax, Mange, Hanna och Annie kommer för ett lååångt filmmaraton skulle jag gissa på!
De kommer bli najsinajsi!
C ya!


Meanea och Anniebannanni i sommras!
Åh, jag saknar de såååå mkt!

Kommentarer
Postat av: annie

ta bort!

2009-10-25 @ 18:14:20
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0