ett hårspray senare..

hahah nää fråga mig inte vad jag fick de ifrån, men har lyckas spraya hårspray på datan imorse (Y) så den e typ kladdig?
ah, idag iaf hade vi engelska redovisning i skolan, kan ju säga såhär, har aldrig gjort en sämre redovisning! ( om man inte räknar med mina bokredovisningar i åttan då jag skrev att djupet var att inte snoka i andras trädgårdar?! och fick ett "ok" på den hahahhah) blev lixom snabbt fixat och så men de löser sig!
Ska lyckas bättre på torsdag eller fredag då vi ska redovisa ekologin! =)
Efter skolan blev de till att gå till nya fiket "Roberts Cafe" vilket var riktigt naajs, Maja, Annie, Felicia och jag tillbringade typ 3 timmar där med plugg och flumm :D
Sen blev de kolla form om vi ska träna där va de kosta roch så, vill byta gymm! känner för många på TK!
Och tjockisar som vi e avslutade jag och Annie dagen på Mc Donalds!
hahah, aomen, de  gilalr vi!
Nu ska jag fixa iordning på mitt rum, kläder över allt, obäddad säng och försvunna lappar som ska in till skolan måste hittas genast!
Så puss puss på er!

Tröjan jag och sis köpte igår fick bli min outfit + smycken och strumpbyxor!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har vi för plugg?

2009-10-19 @ 19:06:12
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0