Happy Halloween!

tjoho!
Idag är de alla helgons dag, halloween och de innebär massa party, utklädnad och bus eller godis!
Vi ska snart åka till kyrkogården och sätta en pumpa på Buppupappas grav, tända ljus och göra fint med blommor <3
En dag jag egentligen inte tycker så mycket om, men den kommer nog bli bra den också.
Antingen ska jag på fest inne i stan eller tror jag ska det, med lite kompisar, och tillbringa kvällen/natten där ;D
Hoppas alla e pepp, men annars blir det något annat av kvällen, de löser sig alltid :)
Sitter helt osminkad, oxfixad, myskläder och mittbena?! ah, så kan man också se ut idag, jag i mittbena? njaa, haha Alice asgarvade typ när jag hade fixat de, så tror jag ändrar till baka de innan jag drar ikväll!
Nu ska jag se till att mami klunkar sitt kaffe så vi kan åka idag, jag har vart hemma heeela dagen pga. detta.
Ah, c ya later!
Ni kan få en outfit eller något innan jag ger mig av, men att klä ut mig hoppar jag över kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0