Hellu

stan efter en ganska snabb skoldag med H & A :)
shoppade inget, eller jofan de gjorde jag , inte bra!
Blev två scarfar/halsdukar? ett nagellack och en fika på ngt cafe jag inte kommer ihåg vad det heter!
Sedan köpte ja goch Annie en påse godis på Videomix (a) haha gottegrisar we know!
Men ska ha allt de där ikväll när jag ska träffa dom igen, och kasnke Max, Herman och Malle om han e frisk typ? =) haha vi får se vad det blir av kvällen men det löser sig alltid!
Det är ju fredag!
så nu måste jag måla naglarna svarta och städa undan på mitt rum.. vad ska alla ni andra hitta på ikväll då? ;)
Puss puss bitches ;) ♥

(min kamerasladd dampar cpcpcpccpp så får itne in bilder i datan ahhhh!!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0