hemma och snart bär det av mot Annie :)

Hallu, är hemma nu efter at tha varit i stan med Hanna och Mellanmax (:
kollade runt i massa affärer, och nya Gina, shit pommes fritt säger jag bara, så sjuukt mycket folk x)
Så där orkade vi inte vara sådär jätte länge..
Gick en runda och snacka och så och jag köpte nya leggins med typ paljetter som inte syntes så sjukt mkt ;) 
Sen skulle Max och hans kompisar till danmark, så då gick jag och Hanna och fika på espresso house! Vanilla Latte, mumma!
Nu ska jag kolla igenom lite bloggar, fixa till mig, och sedan ta bussen hem till Annie, vi kanske drar ut ikväll om alla e pepp! jag e sjukt pepp iaf :D
aja, vi hörs imorgon antar jag!
och då e de Halloween och party party.. ;) kan inte bli misslyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0