lång dag resulterar till en trött mea

Jag har haft en riktigt lång dag idag. Men det gillar jag!
Upp tidigt, eller naj, typ vid halv tio och fixa mig, sedan åkte vi till stan, mötte upp alla och sedan bussen till ullared!
Jag, Annie, Hanna, Cathis, Edina, Hanna och Felicia drog dit, alla andra dissade de eller kunde inte komma hahah, men vi hade de riktigt kul, och spenderade lite granna!
Men bara på snygga skjortor, t-shirt och strumpbyxor (a)
Även luch på ett somckat burger king! Mumma!
Hemma blev de att slänga i sig mat, och fixa sig sådär lagom mycket x)
Sedan tog jag bussen in till stan igen vid åtta, mötte Mellanmax och sedan hade vi filmkväll hemma hos honom :)
Kommmer inte ihåg nu vad filmen hette, haha , men det var mys så tack för de max! (:
Nu är ajg riiiktigt trött och ska bädda ner mig i sängen, imorgon ska jag ta en sovmorgon, fika med 9B, hämta min väska hos Max, som jag så smidigt glömde där ikväll!
Kvällen tillbringas antingen på Club exp. eller på biosalongen med mina tre fina tjejor! Får se, men kommer nog bli en helmysig dag känner jag!
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0