Min lördag!

blev inte riktigt som planerat med lokalfesten i Vallås men så blir det ibland!
Istället bestämmde jag, Hanna och Johanna oss för en mysig filmkväll hos Hanna med massa snack ju, så tog mig dit med massa films och Hanna hade blandat  i  salladskrydda i sin dipp?! hahahh men de var ju gott de med (Y)
Blev också att vi gick hem till Annie en stund, och träffade henne, Lukas och Ludvig, några hon träffade i Turkiet men sen försvann Lukas in till ett lan hahahha!!
En laptop under ena armen och en barstol under andra gick han in och satte sig där hos grannarna, sen kom han inte tillbaka, eller ah, iaf inte under den tiden vi var kvar höhö x)
var hemma redan halv tolv typ, så nu är jag helt utvilad för en shoppingdag på kungsmässan!
Hörs senare ikväll, puss puss!



Min outfit igår!
Tjockis tröjan - Jepson killavdelning haha =)
Sjal - Cubus
Linne - Gina
och ett par slappa Mjukisbbyxor!

Kommentarer
Postat av: V.A

2009-10-18 @ 13:04:04
Postat av: V.A

värsta snyggingen;)

2009-10-18 @ 13:05:23
Postat av: HAnna

http://amandavardet.se/?p=2009/october/vill-ni-veta-vad-jag-tror-om-blogawards-imorg.html#comment



kan ju rikgit se likheten ...

2009-10-18 @ 21:35:40
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0