PAUS PAUS PAUS

varning hjärnan överkokar!!!
Asså ne nu pallar jag inte läsa mer, så tar paus och bloggar haha.
Vi ska ha skolfotto i skolan på tisdag, då ska man ju ha tema om man e cool som vår klass e hahah;)
Ah, men vi skulle ju då komma på olika grejor, har en del förslag men har inte bestämmt oss helt, men om man klär ut sig helt galet eller ser helt sjuk ut, sen ta enskilda till farmor och farfar, mormor gammelmorfar och alla dom i julklapp lär dom bli lite chokade haha, men det skulle å andra sidan vara riktigt kul hahahh, god jul! vi får se vad det blir av klassfotot men tror det kommer bli kul + att vi slipper idrotten på tisdag!! (y) wiiee! haha :) sry men den pallar jag inte med på tisdag eftermiddag..
Nu ska jag slita mig från datorn, plugga klart sen ikväll blir det utgång!
Antingen ska jag och Annie träffa Max och Malle ikväll istället, blev ju inget igår! eller blir det att vi drar någon annan stans tror ajg!
Jag ska inte vara hemma ikväll iaf, har pluggat och tråkat hela dagen jue!! ;)
Aja, somsagt!
hejdå blogge!
Hej kemianteckningarna.... -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea ta de lugnt med sminket! du är fan snygg ändå!

2009-10-08 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0