test

snodde ett test av Anni (annilsson.blogg.se)

Fullständigt namn?
Moa Linnea persson

Hur gammal är du?
16

Stjärntecken?
jungfru

Önskar du dig i födelsedagspresent?
har precis fyllt år (:

Vart bor du?
Halmstad

Bor tillsammans med?
Mamma, Syster

Hårfärg?
Blondie ftw!!

Hade du senast en msn-konversation med?
Max

Fick du senast sms ifrån?
hanna ;D

Spelade du tvspel med senast?
Lukas tror jag hahah, vi äger sing staaar (Y)

Tycker du om dina betyg?
japp de gör jag! :D

Göteborg eller Stockholm?
Stockholm ofc!

vad önskar du du slapp göra?
Allt tråkigt :D

Vad spenderar du helst pengar på?
hehe outfits!

Sparare eller slösare?
Sparare fakktiskt

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
mat hahah

Läser du dagstidningen?
nej, den e tråkig!!

Höger- eller vänsterhänt?
höger

Kläder just nu?
underkläder, leggins, linne och sjal

Morgon- eller nattmänniska?
både och!

Vilken hand håller du gaffeln i?
Väääänster


en vacker bild på mig och tjejen som jag drar till snarast för en filmkväll med henne, Johanna och massa gottis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din pappa då?

är de skilda :'(

2009-10-21 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0