tisdag i skolan!

och tyska på morgonen, omg säger jag bara vi har verkligen fullt upp med läxor på dom lektionerna, hatar dom!!!!! men imon e de bara e timme, sen en heeeel vecka kvar som jag verkligen ska njuta av innan det kommer igen..
Men ah iaf, sen var vi klara med det och matte, och ngn jävligt äcklig mat, inte godkännt! så hade vi idrott hahah
ross, cross, lö/la cross eller nått sånt, ah ni vet sån med en stor, djupad spade typ som man springer runt med i luften och ska fånga en boll och göra mål!
gissa vem som gjorde ett mål? aha ;) me! hahah stolt stolt ;)
vet inte om vårt blå-team vann men de tror jag nog, så yey till oss, fy fan vad vi var bra!
vi ska även dansa nu på gympalektionerna, måste hitta låt i gruppen och sätta ihop en dans höhö, kommer bli kul x)
Efter skolan drog jag Annie Hanna och Lukas och hälsade på Cissi, Thorwald och några andra av våra gamla lärare, vilket var kul och träffa dom igen, och visst saknar man sin gamla skola lite..
men aja, fettat mig med hamburgare nu och ska kolla klart top model!
C ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0