TT

träning och Tyska!
Efter skolan idag, som var som vanlgit typ haha x) så åkte jag med Annie och Hanna till Tk, påvägen hade även jag och Hanna väldigt kul med "poff poff" och slutade med att vi låg på gräsmattan och knäckte oss! HAHAH det var kul de också! ;) Men sen var de träning då, totalt onädigt, vi var enooormt lata idag men då kom vi på iden och åka hem istället höhö.
Så tränade kanske 40 minuter sen hemmåt med bussen!
och när ajg kommer inte ha rjag lånat Alice träningströja där de står ngt om helsingborg blablabla...
A. Asså mea har du haft den?
L. Aa, mina var i tvätten!
A. Som om någon skulle tro att du är gymnast..
hahahah, inte riktigt de jag syftade på när jag tog den imorse men tack för den du ;) vi är ju biffar nu, eller hur A, H ? ;)

fin huh!? ;)

Kommentarer
Postat av: annie

Självklart, syns inte de ? ;)

2009-10-12 @ 18:48:03
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0